6.1.1 ВЫДАЧА ДУБЛІКАТАЎ ДАКУМЕНТАЎ АБ АДУКАЦЫІ
імя па бацьку спецыяліста, які адказвае за выкананне працэдуры і папярэдняе кансультаванне па пытаннях ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
Гурыч Жанна Фёдараўна, дырэктар
Рэжым працы па ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры (прыёмныя дні, час прыёму)
панядзелак-пятніца - 8.00 - 13.00; 14.00 - 17.00 каб. № 6, 2-й паверх. Падчас адсутнасці дырэктара -Дземасюк В. І, намеснік дырэктара па вучэбна-выхаваўчай працы
*
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
заяву з указаннем прычын страты дакумента або прывядзення яго ў непрыдатнасць;пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу (у адпаведнасці з указам прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 3 чэрвеня 2008 г. № 294 "Аб дакументаванні насельніцтва" да дакументаў, якія сведчаць асобу грамадзяніна, адносяцца: пашпарт грамадзяніна Рэспублікі Беларусь, від на жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь, пасведчанне бежанца);які прыйшоў у непрыдатнасць дакумент - у выпадку, калі дакумент прыйшоў у непрыдатнасць;дакумент, які пацвярджае ўнясенне аплаты
Дакументы і (або) звесткі, запытаныя дзяржаўным органам ці іншай арганізацыяй
(грамадзяне могуць прадстаўляць гэтыя дакументы самастойна)
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
15 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзярж. органаў, іншых арганізацый 1 месяц
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), што выдаецца (прымаецца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
бестэрмінова
Памер платы, якая спаганяецца за выдачу даведкі або іншага дакумента
0,1 базавай велічыні
**Аплатныя рэквізіты і месца ўнясення платы за ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры
Нормативный правовой акт, в котором определена справка либо иной документ
* Іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, па запыце дзяржаўнага органа (арганізацыі), у які звярнуўся грамадзян, ва ўстаноўленым парадку прадстаўляюцца дзяржаўнымі органамі, іншымі арганізацыямі, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх выдача, а таксама могуць быць прадстаўлены грамадзянінам самастойна. Ад грамадзян могуць быць запатрабаваныя дакументы, якія пацвярджаюць яго паўнамоцтвы, калі з заявай звяртаецца прадстаўнік зацікаўленай асобы, а таксама іншыя дакументы ў выпадках, указаных пункце 2 артыкула 15 Закона Рэспублікі Беларусь "Аб асновах адміністрацыйных працэдур".
** У выпадку поўнага вызвалення грамадзяніна ў адпаведнасці з заканадаўствам ад унясення платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры, грамадзянін замест дакумента, які пацвярджае ўнясенне платы, прадстаўляе дакумент, які пацвярджае права на такое вызваленне, а ў выпадку частковага вызвалення - акрамя дакумента, які пацвярджае ўнясенне платы , -. дакумент, які пацвярджае права на частковае вызваленне.
разгарнуць » / « згарнуць